...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiOBŁĘDNIE PROSTE OBSESJA KTÓRA NAPĘDZA SUKCES APPLE’A

OBŁĘDNIE PROSTE OBSESJA KTÓRA NAPĘDZA SUKCES APPLE’A

33,24 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Czytając tę książkę, będziesz mieć wrażenie, że siedzisz w sali konferencyjnej na spotkaniu ze Steve’em Jobsem i przysłuchujesz się jego nocnym rozmowom telefonicznym. Zrozumiesz, jak jego obsesja na punkcie Prostoty pozwoliła Apple’owi działać lepiej i szybciej, a przy tym zaoszczędzić miliony dolarów. Prostota nie jest w Apple’u tylko jedną z zasad projektowania produktów - to wartość, która przenika każdą komórkę tej firmy. Obsesja na punkcie Prostoty sprawia, że Apple wyróżnia się na tle innych koncernów technologicznych. To właśnie dzięki niej Apple stał się najcenniejszą firmą na świecie. Prostota jest widoczna we wszystkim, co robi Apple: w jego strukturze wewnętrznej, innowacyjnych produktach oraz języku, jakim porozumiewa się ze swoimi klientami. Zwyciężając nad siłami Kombinacji, firma ciągle odnosi spektakularne sukcesy. Ken Segall – dyrektor kreatywny w agencji reklamowej – odegrał kluczową rolę w odrodzeniu Apple’a, współtworząc kultowe kampanie marketingowe, począwszy od Think different (Myśl inaczej). Wymyślając nazwę dla komputera iMac, stworzył też wzorzec nazewnictwa dla fali iProduktów, która zalała wkrótce rynek. Segall przez wiele lat pracował przy kampaniach reklamowych dla innych słynnych firm technologicznych, m.in. IBM-a, Intela i Della, i tak bogate doświadczenie pozwala mu spojrzeć na tę branżę z szerokiej perspektywy. Nietypowe metody pracy Steve’a Jobsa pozwoliły mu docenić moc Prostoty i natchnęły go do tego, by przekonać innych ludzi do korzystania z niej. Segall opowiada fascynujące (i dotąd nieznane) historie zakulisowe. Z inteligencją i humorem tłumaczy, dlaczego na tle konkurencji wyróżniają się firmy wykorzystujące siłę Prostoty, a pracownicy, którym udaje się opanować tę sztukę, mogą stać się ich niezwykle cennym atutem.
ISBN 978-83-7778-468-6
Autor KEN SEGALL
Wydawca G+J GRUNER + JAHR
Okładka broszurowa
Ilość stron 324
Wymiary 14 x 21 cm
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: