...jest pusty
Wszyscy pragniemy wpływać na kształt naszego życia. Jednak w dzisiejszym szalonym świecie, pełnym konkurujących ze sobą priorytetów, nadmiaru informacji i alternatyw, które zbijają nas z tropu, łatwo możemy dać się ponieść impulsom, stresowi lub względom praktycznym. Czy podejmujemy właściwe decyzje? Czy po raz kolejny pozwalamy, by rządziły nami, wbrew naszym najlepszym intencjom, wymogi chwili teraźniejszej?
Nowe, przełomowe podejście do podejmowania decyzji, jakim jest 10-10-10, to narzędzie, pozwalające odzyskać kontrolę nad własnym życiem w domu, w miłości i w pracy. Proces ten jest klarowny, prosty i przejrzysty. Właściwie, stając przed dylematem, na początek wymaga on jedynie zadania trzech pytań:
Jakie będą konsekwencje moich decyzji za 10 minut?
Za 10 miesięcy?
A za 10 lat?
Wydaje się to łatwe? Niekoniecznie. Przytaczając znaczące wydarzenia z życia własnego oraz wielu oddanych praktyków 10-10-10, Suzy Welch ujawnia, jak analizowanie wpływu naszych decyzji w różnych ramach czasowych nieuchronnie odkrywa nieuświadomione priorytety, lęki, potrzeby i pragnienia – a ostatecznie, pomaga nam określić oraz żyć zgodnie z naszymi najgłębszymi celami i wartościami.
10-10-10 ma wyjątkowo uniwersalne zastosowanie. Bez względu na to, czy używają go studenci college'u czy zapracowane matki lub członkowie kadry kierowniczej wyższego szczebla, pracownicy instytucji rządowych czy przedsiębiorcy, 10-10-10 udowodnił swoją skuteczność w przypadku istotnych, drobnych, rutynowych i radykalnych decyzji, konsekwentnie zmieniając życie wielu osób na lepsze.
W tej niezwykle przydatnej i wiele wnoszącej książce, autorka wyczerpująco wyjaśnia potęgę 10-10-10, przełomową ideę, która potrafi zastąpić chaos porządkiem, poczucie winy radością, a zamieszanie jasnością.
ISBN
978-83-922897-6-0
Autor
SUZY WELCH
Wydawca
Remi
Okładka
broszurowa
Ilość stron
296
Wymiary
14,5 x 20,5 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: