...jest pusty
"Trudno uwierzyć, że tyle praktycznej wiedzy można znaleźć w książce, którą tak łatwo się czyta. To podróż do źródła tego, co naprawdę przynosi efekty. Już zamówiłem egzemplarze dla wszystkich moich pracowników".
Dr Ron Hulnick, University of Santa Monica 
100 sposobów motywowania innych stanowi podsumowanie wielu lat prowadzonych z powodzeniem szkoleń z przywództwa i działalności trenerskiej autora bestsellerów Steve’a Chandlera i prawnika Scotta Richardsona. Książka jest kontynuacją dwóch poprzednich książek Chandlera: 100 sposobów motywowania siebie oraz Reinventing Yourself. Ten ważny, przyjazny czytelnikowi, inspirujący przewodnik przeznaczony jest dla kierowników, menedżerów i profesjonalistów, jak również dla tych, którzy aspirują do tych stanowisk. 
Jeśli chcesz motywować innych, naucz się motywować siebie. Idź za radą i wskazaniami autorów:
• Jak zwolnić tempo i osiągnąć nowy poziom koncentracji?
• Dlaczego podzielność uwagi to mit, a nie zaleta?  Celem jest upraszczanie naszego życia. 
• Jak spożytkować najlepsze cechy twoich pracowników?
• Jak uniknąć szkodliwego, obsesyjnego rozmyślania o słabościach?
• Jak egzekwować odpowiedzialność? Proste i kreatywne przykłady.
• Jak polubić sztukę przyjaznej konfrontacji? 
100 sposobów… Chandlera to swoisty fachowy niezbędnik, zawierający kwantum wiedzy i porad, jak można zdecydowanie kierować innymi, a przy tym  przekazywać jasną i przejrzystą wizję wszystkim tym, którzy podążają za swoim liderem.
					
						ISBN
					
					
						978-83-62304-08-0
					
					
						Autor
					
					
						STEVE CHANDLER, SCOTT RICHARDSON
					
					
						Wydawca
					
					
						Studio Emka
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						192
					
					
						Wymiary
					
					
						13,5 x 21,5 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2011
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















