...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradniki1001 PIW KTÓRYCH WARTO SPRÓBOWAĆ

1001 PIW KTÓRYCH WARTO SPRÓBOWAĆ

114,28 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka przedstawia 1001 piw w całej ich krasie, od piw beczkowych po tradycyjne piwo z gatunku ale, przez gastronomiczne przysmaki po silnie chmielone trunki. Wszystkie one są piwami światowej klasy. Omawiane piwa to produkty dla koneserów, produkowane według receptur doskonalonych przez stulecia. To najlepsze przykłady piwowarskiej spuścizny z krajów o wspaniałych piwnych tradycjach takich jak Niemcy, Belgia, Anglia i Szkocja oraz Stany Zjednoczone i Czechy. Piwa bursztynowe, jasne, lagery, białe, ciemne, piwa specjalne - opisy i zdjęcia tych trunków pomogą w poszukiwaniach gatunku, który umożliwi wydobycie i poprawienie smaku jedzenia, a także przypomni, dlaczego piwo jest najlepszym napojem na świecie: napojem, który zbliża do siebie ludzi, towarzysko ich nastraja i wydobywa zupełnie nowy wymiar medytacji...
ISBN 978-83-7495-985-8
Autor ADRIAN TIERNEY-JONES
Wydawca Muza
Okładka broszurowa
Ilość stron 960
Wymiary 16,5 x 21 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: