...jest pusty
Jak się uczymy? Jaki wpływ stres i sen ma na nasze mózgi? Dlaczego wielozadaniowość jest mitem? Dlaczego tak łatwo zapominamy? Dlaczego tak ważne jest powtarzanie świeżo nabytej wiedzy? Czy to prawda, że mężczyźni i kobiety różnią się mózgami? Dr John Medina dzieli się swymi spostrzeżeniami na temat tego, jak neurobiologia mogłaby wpłynąć na sposób, w jaki uczymy dzieci i pracujemy. W każdym rozdziale opisuje jedną zasadę mózgu – czyli to, co naukowcy na pewno wiedzą o działaniu naszego mózgu – a następnie podsuwa pomysły, które mogłyby zmienić nasze życie codzienne. Dzięki tej książce odkryjesz m.in.: że ćwiczenia fizyczne poprawiają zdolności poznawcze, że wspomnienia są ulotne i łatwo ulegają wypaczeniu, że sen jest nieodłącznie związany ze zdolnością do nauki a wzrok jest najsilniejszym ze zmysłów, a także że stres zmienia sposób, w jaki się uczymy. Na koniec będziesz wiedział, jak naprawdę działa mózg – i jak najlepiej z tej wiedzy skorzystać. Dr John Medina Jest rozwojowym biologiem molekularnym. Przez wiele lat pracował jako konsultant do spraw badań naukowych w przemyśle farmaceutycznym oraz biotechnologicznym. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się przede wszystkim wokół roli genów w rozwoju ludzkiego mózgu oraz genetycznego podłoża chorób psychicznych. Medina pracuje naukowo zarówno na Seattle Pacific University, gdzie kieruje instytutem badawczym Brain Center for Applied Learning Research, jak i na wydziale bioinżynierii na University of Washington School of Medicine. Jest autorem książek "Zegar życia. Dlaczego się starzejemy? Czy można cofnąć czas?" (2001), "Genetyczne piekło" (2003).
ISBN
978-83-7648-248-4
Autor
JOHN MEDINA
Wydawca
Prószyński
Okładka
broszurowa
Ilość stron
262
Wymiary
14 x 20 cm
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: