...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneLiteraturaPowieść120 GODZIN CZYLI UPADEK PEWNEGO DŻENTELMENA

120 GODZIN CZYLI UPADEK PEWNEGO DŻENTELMENA

27,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Powieść 120 godzin, nagrodzona w Konkursie Młodych Twórców Fundacji Kultury, to wieloplanowa, przewrotna i wizjonerska historia sensacyjna, oparta częściowo na prawdziwych wydarzeniach, jakie miały miejsce na warszawskiej giełdzie (tzw. afera 100 sekund). Autor miesza konwencję kryminalno-łotrzykowską z poematem metafizycznym, pornografią, realizmem. Erudycyjne aluzje przeplatają się z szumem komunałów; przetacza się plejada postaci mniej i bardziej osobliwych, od arystokratów po prostytutki; alfa-romeo i Dante, nostalgiczne wspomnienia z dzieciństwa i orgie; mitologia oraz wojna w Iraku, Warszawa swojska i Warszawa egzotyczna, kapitalizm i schizofrenia – czyli współczesność skompresowana w jednym hauście wyrafinowanej prozy
ISBN 83-07-03072-2
Autor JACEK DOBROWOLSKI
Wydawca Czytelnik
Okładka broszurowa
Ilość stron 184
Wymiary 12,5 x 19,5 cm
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: