...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesANALIZA INWESTYCJI I ZARZĄDZANIE PORTFELAMI T.1/2

ANALIZA INWESTYCJI I ZARZĄDZANIE PORTFELAMI T.1/2

77,15 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Analiza inwestycji i zarządzanie portfelem to tłumaczenie jednego z najlepszych podręczników dotyczących inwestowania zarówno na rynku finansowym, jak i na rynku kapitałowym. Na powszechne zainteresowanie tą książką wpływają m.in. fakt wykorzystywania jej przez wiele renomowanych uczelni amerykańskich i zachodnioeuropejskich oraz umieszczenie w wykazie zalecanych publikacji, przygotowanym przez Komisję Papierów Wartościowych i Giełd (SEC). Jedną z ważniejszych jej zalet jest również to, iż odpowiada wszelkim kanonom nowoczesnego podręcznika akademickiego - autorzy prowadzą swoje rozważania w przystępnym języku, przejrzyście wyjaśniając narzędzia analizy matematycznej i elastycznie odnosząc teorię do rzeczywistości.
ISBN 83-208-1317-4
Wymiary 16 x 24 cm
Autor FRANK K. REILLY, KETH C. BROWN
Wydawca PWE
Okładka broszurowa
Ilość stron 1392
Rok wydania 2001

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: