...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneReligioznawstwoANIOŁOWIE CZASU BOŻEGO NARODZENIA MEDYTACJE TW

ANIOŁOWIE CZASU BOŻEGO NARODZENIA MEDYTACJE TW

23,71 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Autor snuje bożonarodzeniowe opowieści na podstawie 12 pięknych obrazów aniołów. Dzieła znanych mistrzów, m.in. Botticellego, El Greca czy Perugina, i medytacje zachęcają, by w ciszy tego szczególnego czasu otworzyć serce na orędzie anioła. Przyjściu na świat Jezusa towarzyszyły owe niebiańskie istoty, a artyści uwidaczniają na obrazach coś, co często uchodzi naszej uwadze. Przedstawiając aniołów jako czułych posłańców Boga, pozwalają nam odczuć, że w naszym życiu jest coś tajemniczego, pełnego miłości i zrozumienia, jakaś opiekuńcza siła, która wspiera w chwilach słabości. Ukazują ich zwykle ze skrzydłami, podkreślając, że pragną nas unieść ponad codzienność, abyśmy spojrzeli ku niebu otwierającemu przed nami szeroki horyzont.
ISBN 978-83-7660-513-5
Autor ANSELM GRUN
Wydawca Jedność
Okładka twarda
Ilość stron 104
Wymiary 13 x 21 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: