...jest pusty
owieść o szukaniu szczęścia na piaskach pustyni o byciu trzecią żoną handlarza pereł o tajemnicy która może uratować życie lub je odebrać. Książka była na pierwszym miejscu bestsellerów w Dubaju wyprzedzając Zmierzch S.Meyer.b brbrAkcja książki Arabska perła rozgrywa się w regionie otaczającym dzisiejszy Dubaj. To historia młodej kobiety z gór dzikiej niepokornej i kochającej swobodę sprzedanej jako trzecia żona bogatemu i o wiele od niej starszemu handlarzowi pereł. brbr Siedemnastoletnia Noora dzieli los wielu arabskich kobiet tak jak one znosi biedę i dominację mężczyzn lecz drzemie w niej ogień niezależności. Po śmierci matki jej ojciec popada w szaleństwo a jego obowiązki przejmuje brat który postanawia wydać Noorę za mąż. Zbuntowana dziewczyna ucieka do wioski wysoko w górach i tam się zakochuje.br Gdy wraca do domu okazuje się że jej ojciec zaginął a brat zaaranżował jej małżeństwo z dużo starszym mężczyzną. Zaczyna nowe życie w wiosce w domu męża nad morzem. W nocy spełnia swój obowiązek a za dnia musi znosić dominację pierwszej żony i zazdrość drugiej. Jej serce przepełnia lęk ponieważ nie może zajść w ciążę. Jest nieszczęśliwa do czasu nawiązania namiętnego romansu z mężczyzną terminującym u jej męża. Od tej pory jej życie się zmienia musi też strzec słodkiej tajemnicy.... brbr O autorce Maha Gargash urodziła się w Dubaju. Ukończyła uniwersytet im. Jerzego Waszyngtona w Waszyngtonie wydział radia i telewizji oraz drugi fakultet w Goldsmiths College w Londynie. W roku 1985 zaczęła pracować w dubajskiej telewizji gdzie poświęciła się kręceniu filmów dokumentalnych co było okazją do wielu podróży i poznawania fascynujących ludzi i kultur a także umożliwiło zebranie materiału do książki Arabska perła. Arabska perła w Dubaju uzyskała miano bestsellera nr 1 wyprzedzając Zmierzch S.Meyer.
ISBN
978-83-922897-9-1
Autor
MAHA GARGASH
Wydawca
Remi
Okładka
broszurowa
Ilość stron
408
Wymiary
12,5 x 19,5 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: