...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiHistoria ArcheologiaArchiwa - Kancelarie - Zbiory, nr 2 (4)/2011

Archiwa - Kancelarie - Zbiory, nr 2 (4)/2011

21,10 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W latach 2005 i 2008 ukazały się dwa tomy serii pod tytułem „Archiwa - Kancelarie - Zbiory". Zainteresowanie środowiska naukowego podjętymi tematami badawczymi zachęciło kolegium redakcyjne do zmiany formuły tytułu. W 2010 roku przekształciliśmy dotychczasową serię w czasopismo, jednak zmianie nie uległa generalna koncepcja. Nadal mamy zamiar promować badania podstawowe w zakresie archiwistyki i nowatorskie pomysły. Drugi numer czasopisma zawiera pięć artykułów, dotyczących m.in. archiwów hetmańskich i problematyki selekcji archiwalnej. Na uwagę zasługuje umieszczony wśród materiałów wywiad z doc. Bolesławem Woszczyńskim, długoletnim kierownikiem Zakładu Naukowego Archiwistyki przy NDAP, a także publikacja serii fotografii artystycznych, dla których inspiracją były archiwalia. W tym numerze po raz pierwszy pojawiły się recenzje i kronika archiwistycznych wydarzeń naukowych.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: