...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

AUTHORWARE 7 PODSTAWY

22,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Książka opisuje podstawy pracy z programem Authorware 7, doskonałą aplikacją do tworzenia multimedialnych prezentacji i szkoleń. Opisy działań przedstawione są w formie prostych przykładów lub czynności krok po kroku. Authorware to program do tworzenia multimedialnych, interaktywnych aplikacji, zawierających rozbudowane algorytmy działań. Przy jego pomocy można tworzyć programy edukacyjne, sprawdzające (tzw. diagnostyczne) lub treningowe, a także kursy na bazie stron WWW. Umożliwia szybkie tworzenie prototypów i rozbudowanie interaktywnych aplikacji szkoleniowych. Wizualny interfejs autorski zawiera możliwość przeciągania i upuszczania ikon oraz intuicyjną linię przepływu (Flowline), która przedstawia kolejne etapy działania aplikacji e-Learning. Interaktywność jest wbudowana w ikony programu, co daje łatwy dostęp do projektowania interakcji, bez konieczności pisania obszernych skryptów czy programowania. Efektem jest znaczna oszczędność czasu osób pracujących nad przygotowywanym projektem. Program daje także możliwość publikowania aplikacji na różnych nośnikach m.in: w Internecie, na CD-ROM-ie, czy w sieciach korporacyjnych. Szybkie tworzenie elektronicznych aplikacji szkoleniowych jest możliwe przy użyciu szablonów i kreatorów. Możliwe jest także tworzenie własnych modeli lub tzw. obiektów wiedzy (Knowledge Objects) oraz wykorzystywanie różnorodnych mediów składowych, jak krótkie filmy, obiekty Audio, animacje Flash i Shockwave.
ISBN 83-7279- 417-0
Autor ANNA BENICEWICZ-MIAZGA, MICHAŁ NOWAKOWSKI
Wydawca PWN- Mikom
Ilość stron 180
Wymiary 17 x 23 cm
Rok wydania 2004

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: