...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieBADANIA MARKETINGOWE TEORIA I PRAKTYKA BR
Podręcznik akademicki do przedmiotu "Badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich, zawierajqcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej.
ISBN
978-83-01-15462-2
Ilość stron
496
Autor
KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2005
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: