...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieBADANIA MARKETINGOWE W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJĄ
odręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
ISBN
978-83-208-2024-9
Ilość stron
364
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wymiary
16 x 23.5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: