...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieBĄDŹ PRO 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.
Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!
Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego. W 2009 roku założył NetworkMarketingPro.com, najczęściej przeglądany serwis szkoleniowy w branży.
ISBN
978-83-246-8546-2
Ilość stron
120
Autor
ERIC WORRE
Wymiary
20.8 x 14.0 cm
Wydawca
One Press
Okładka
Miękka
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: