...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiLiteratura obcojęzycznaBetter Budgeting for Your Business

Better Budgeting for Your Business

50,90 zł
Kod: 978-1-84839-041-6
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt


In an increasingly cost conscious world, control over your organisation's income and expenditure is vital. For most successful organisations, this control begins with a budgeting process that sets the scene and forms the basis for the business operation for the year ahead. But for many people, budgeting is a time-consuming nuisance to be endured with as little patience and commitment as is possible, sometimes with little or no understanding of what it entails.

This guide aims to help you to design and implement budgeting procedures that encourage and support good financial management. It will help you to manage your resources more effectively, examine your profitability, and show you how to produce good financial results.
Format mp3
Rok wydania 2008
Format mp3
Rok wydania 2008
Wydanie DL-wm
Wydawca Matrix Digital Publishing
Wydawca Matrix Digital Publishing

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: