...jest pusty
Jeżeli nie wierzysz, że biznes polega na budowaniu relacji, przekonaj mnie, że wiele najwspanialszych firm świata zbudowano właśnie poprzez kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno. Cóż, to, co sprawdzało się dziesięć lat temu, dziś może okazać się zdecydowanie mniej skuteczne lub wręcz nie sprawdzać się w ogóle. Nie wystarczy już uzyskać 0,2% odpowiedzi na e-maile wysłane w ramach bezpośredniej kampanii wysyłkowej. Wielokrotne zamieszczanie reklamy w gazecie3 w przekonaniu, że "ludzie muszą zobaczyć coś siedem razy, zanim przejdą do działania", to czysty nonsens4.
Jeżeli mówisz: "Nie mam czasu na budowanie relacji w sieci", a następnie przez 45 minut jedziesz na spotkanie grupy networkingowej, spędzasz tam 3 godziny, a potem wracasz kolejne 45 minut, powinieneś zwrócić tę książkę.
Jeżeli masz natomiast dość tradycyjnego marketingu i wierzysz, że istnieje coś lepszego, powinieneś tę książkę przeczytać. Uwierz, że jeśli będziesz autentyczny, będziesz po prostu sobą, to nikt nie będzie w stanie Ci dorównać. Nawet jeśli w Twojej branży działają tysiące innych podmiotów, zawsze dysponujesz czymś wyjątkowym, co możesz zaoferować tylko Ty (i chętnie to robisz).
Skoncentrujmy się na budowaniu relacji i jednoczesnym rozwijaniu działalności, zamiast odwracać się plecami do ludzi, którzy nie decydują się na zakup (zgodnie z zasadą: "Kupujesz albo wypad"). Już dziś zacznijmy budować relacje i robić interesy na całe życie.
Bycie autentycznym nie ma nic wspólnego z czerstwym dowcipem, bierną postawą, trzymaniem się za ręce i śpiewaniem We Are The World. Bycie autentycznym polega na skupianiu się na tym, co tylko Ty masz do zaoferowania. Właśnie to odróżnia Cię od innych graczy w Twojej branży. Jeżeli jesteś sobą, nie masz sobie równych. Zdaję sobie sprawę, że uczono Cię zachowywać się jak inni, mówić jak inni i tak też prowadzić działania marketingowe. Czas jednak, abyś się tego wszystkiego oduczył i postawił na własny BezMarketing
					
						ISBN
					
					
						978-83-246-3419-4
					
					
						Autor
					
					
						SCOTT STRATTEN
					
					
						Wydawca
					
					
						One Press
					
					
						Okładka
					
					
						TW
					
					
						Ilość stron
					
					
						208
					
					
						Wymiary
					
					
						17 x 24.5 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2012
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















