...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówBezpieczeństwo imprez masowych. Komentarz

Bezpieczeństwo imprez masowych. Komentarz

59,00 zł
Kod: 978-83-7483-854-2
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejsza publikacja jest pierwszym na rynku wydawniczym komentarzem do ustawy z dnia 20.8.1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych, która stanowi obecnie ważny instrument zapewnienia bezpieczeństwa porządku publicznego. W szczególności w prezentowanej pozycji znajdą Państwo omówienie następujących zagadnień: wymogów, jakie powinni spełniać organizatorzy imprez masowych,trybu wydawania zezwoleń na przeprowadzanie tego typu imprezy, usprawnień i obowiązków członków służb porządkowych,karnej i cywilnej odpowiedzialności organizatorów i uczestników imprez masowych. Komentarz będzie przydatny w pracy organom samorządowym wszystkich szczebli, jednostkom Policji, klubom sportowym, organizatorom masowych imprez artystycznych i rozrywkowych oraz praktykom prawa. Stan prawny: Październik 2007 r.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: