...jest pusty
Oddajemy w Państwa ręce Biblię dziennikarstwa - gromadzącą teksty najwybitniejszych postaci polskiego dziennikarstwa. Zajmujemy się w niej wszystkimi mediami i dziedzinami dziennikarstwa: książka stanowi kompendium, którego do tej pory w księgarniach brakowało. Podzieliliśmy ją na trzy części. Pierwsza zajmuje się pozyskiwaniem informacji w terenie, druga jest poświęcona pracy dziennikarza przy stoliku czy biurku (m.in. wywiadom, recenzjom, felietonom) oraz trzecia opracowywaniem materiałów w redakcji. Poza tym w książkę są wplecione króciutkie felietony o historii dziennikarstwa, autorstwa Rafała Habielskiego. O dziennikarstwie śledczym opowiada Bertold Kittel, o dziennikarstwie ekonomicznym Roman Młodkowski, o dziennikarstwie sportowym Stefan Szczepłek i Tomasz Smokowski, o korespondencji wojennej Wojciech Jagielski, o reportażu Wojciech Tochman i Mariusz Szczygieł, o felietonie Jerzy Pilch, o publicystyce Kamil Durczok, o rysunku satyrycznym Marek Raczkowski. Książka mieści 65 tekstów ściśle dotyczących warsztatu dziennikarskiego. Arkana zawodu odkrywają najznakomitsi polscy dziennikarze, z których wielu dotąd nie komentowało własnej pracy.
"W tym zawodzie relacja między teorią a praktyką wygląda bowiem podobnie jak w wypadku tańca: choćbyś nawet znał wszystkie kroki, ale nie ćwiczył, na parkiecie możesz co najwyżej rozbawić publiczność. (...) [Książka] jest największym uniwersytetem dziennikarskim w naszym kraju - na najwyższym poziomie i z najlepszą kadrą. Nie było dotychczas na polskim rynku podobnego dzieła. Prezentuje ono efekt zawodowych doświadczeń ponad sześćdziesięciu dziennikarzy, najlepszych w swych dziedzinach. Często są to pierwsze fachowe materiały na temat danej specjalności".
redaktor książki Andrzej Skworz
ISBN
978-83-240-1357-9
Autor
ANDRZEJ SKWORZ, ANDRZEJ NIZIOŁEK
Wydawca
Znak
Okładka
twarda
Ilość stron
776
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: