...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

BITWA O NORWEGIĘ 1940 TW

57,05 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Rzetelnie udokumentowana i krytyczna analiza kampanii norweskiej z 1940 roku. Książka daje wyczerpującą odpowiedź na pytanie, jak doszło do tego, że bitwa o Norwegię zakończyła się sensacyjnym zwycięstwem Niemiec. Autor kreśli panoramiczny obraz wydarzeń, od gabinetów decydentów w Berlinie, Londynie, Paryżu i Oslo do działań poszczególnych pododdziałów na froncie. Szczególną uwagę poświęca walkom w rejonie Narwiku. Trwająca 62 dni kampania w Norwegii była punktem zwrotnym w historii wojen i zwiastunem nowej epoki. Po raz pierwszy na taką skalę zaangażowano do walki lotnictwo, okręty, wojska lądowe i siły specjalne. Przeciwstawiając sobie często subiektywne opinie i relacje obu stron, Henrik Lunde napisał najbardziej wyważone i obiektywne opracowanie z wszystkich, jakie do tej pory ukazały się na temat tej kluczowej kampanii II wojny światowej.
ISBN 978-83-245-8977-7
Autor HENRIK O.LUNDE
Wydawca Dolnośląskie
Okładka twarda
Ilość stron 592
Wymiary 16,5 x 24 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: