...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

BŁĄD POWERPOINTA

37,14 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Błąd PowerPointa" to wiele praktycznych pomysłów i metod, za pomocą których spotęgujesz oddziaływanie twoich przemówień. Obecnie w 95 procentach wszystkich prezentacji używa się projektorów multimedialnych i PowerPointa. Jednakże to, co niektórzy uznają za przejaw profesjonalizmu, często całkowicie psuje efekt. Twoje przemówienie powinno być czymś zupełnie szczególnym, a PowerPoint wcale go nie ubarwi, lecz wywoła znudzenie. Czy mógłbyś sobie wyobrazić jak Martin Luther King, Willy Brandt albo jakiś inny sławny mówca posługuje się podczas przemówienia tego rodzaju środkami technicznymi? Matthias Pöhm wyjaśnia, jak i jakich dziesięciu grzechów głównych PowerPointa i gotowych folii powinieneś unikać. Na przykład pokazuje, jak zaprezentować dane liczbowe i wykresy tak, żeby wywołać trzy razy większy efekt. Daje także cenne wskazówki, jak i jakimi środkami drętwy temat zamienisz w pasjonującą historię.
ISBN 978-83-88607-92-9
Autor MATTHIAS POHM
Wydawca Studio Emka
Okładka broszurowa
Ilość stron 252
Wymiary 14,5 x 21 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: