...jest pusty
„To jest za drogie!” mówią klienci i odprawiają handlowca z pustą listą zamówień. To najczęściej stosowany argument klientów, którzy nie są zdecydowani na zakup. Innym „wykrętem” jest wypytywanie o detale produktu, porównywanie do konkurencji, stawianie handlowca w niedoczasie, bo klient nigdy nie ma dla Ciebie czasu. Jeśli jesteś handlowcem i miałeś do czynienia z którąś z opisanych sytuacji, może warto się zastanowić gdzie leży przyczyna.
Przeczytaj tę publikację elektroniczną i dowiedz się, jak wyeliminować błędy i zastosować skuteczne techniki sprzedaży.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wiedza i Praktyka
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: