...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesBUSINESS LUNCH ZDOBYWANIE KLIENTÓW WCZESNYM POPOŁUDNIEM
Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę.
Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.
ISBN
978-83-60652-02-2
Wymiary
14,5 x 22 cm
Autor
ROBIN JAY
Wydawca
Studio Emka
Okładka
broszurowa
Ilość stron
232
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: