...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesBUSINESS LUNCH ZDOBYWANIE KLIENTÓW WCZESNYM POPOŁUDNIEM

BUSINESS LUNCH ZDOBYWANIE KLIENTÓW WCZESNYM POPOŁUDNIEM

23,99 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jedzenie jest czynnością podstawową. Wszyscy musimy jeść. Bez względu na to, czy odżywiamy się zdrowo, kiepsko czy tak sobie, robi to każdy. A spożywanie z kimś posiłku na zawsze zmienia naszą relację z tą osobą. W rezultacie możemy lubić ją bardziej lub mniej. Z powodu informacji, którymi się z nami dzieli lub jej zachowania w restauracji, możemy nabrać do niej szacunku lub też go stracić. W takich okolicznościach dowiemy się mnóstwa rzeczy na temat tej osoby - dobrych czy złych! Wiedząc, jak traktować klienta oraz jak sprowokować go do ujawnienia swojej osobowości, dojdziesz do wniosku, że zanim ubijesz z nim interes, najpierw wolałbyś zjeść z nim posiłek. Wspólne jedzenie to najszybszy sposób dowiedzenia się, z jakiego typu osobą masz do czynienia - ta czynność odziera z wszelkich pozorów, ujawniając prawdę. Z lektury tej książki dowiesz się, jak we właściwy sposób przeprowadzać spotkania biznesowe przy lunchu - tak, by przynosiły wymierne korzyści w postaci nowych zamówień, a także przyczyniały się do zadowolenia klienta i ogólnego sukcesu.
ISBN 978-83-60652-02-2
Wymiary 14,5 x 22 cm
Autor ROBIN JAY
Wydawca Studio Emka
Okładka broszurowa
Ilość stron 232
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: