...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaAudiobookiCD MP3 MENEDŻER SKUTECZNY TW

CD MP3 MENEDŻER SKUTECZNY TW

38,00 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (90 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Efektywności można się nauczyć. Co więcej, uczyć się jej trzeba. By osiągnąć sensowną efektywność, nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Nie wymaga ona jednak żadnego specjalnego daru, talentów czy szczególnego treningu. Nie wymaga – w przypadku menedżera – niczego specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się suma nawyków i zabiegów, które nie są czymś „wrodzonym”. Właśnie o nich mówi ta książka. Peter F. Drucker przez 45 lat pracował jako konsultant z dziesiątkami menedżerów najrozmaitszych organizacji, różnych szczebli i narodowości. Nigdy nie natknął się na choćby jednego, który by się po prostu skuteczny urodził. Wszyscy musieli praktykować skuteczność tak długo, aż stała się ich drugą naturą. Ale też wszyscy, którzy ciężko pracowali, by stać się skutecznymi szefami, odnieśli w tym względzie sukcesy.
Okładka Twarda
Wymiary 20.5 x 13.5 cm
ISBN 978-83-77463-28-4
Autor PETER F.DRUCKER
Wydawca MT Biznes
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: