...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaAudiobookiCD MP3 O SZTUCE MIŁOŚCI TW

CD MP3 O SZTUCE MIŁOŚCI TW

23,80 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"O sztuce miłości" to książka napisana przez Ericha Fromma, filozofa, socjologa i psychologa urodzonego w 1900 roku we Frankfurcie nad Menem. W swojej pracy Fromm nie tylko przekonuje, że miłość jest sztuką, którą można posiąść, ale też przybliża i objaśnia arkany tej sztuki tak, że książka ta staje się swoistego rodzaju poradnikiem objaśniającym jak żyć i jak kochać. Autor książki, urodzony w 1900 roku we Frankfurcie nad Menem, filozof, socjolog i psycholog, nie tylko przekonuje, że miłość jest sztuką, którą można posiąść, ale też przybliża i objaśnia arkany tej sztuki tak, że książka ta staje się swoistego rodzaju poradnikiem objaśniającym jak żyć i kochać. Książka ukazuje człowieka jako źródło tajemnic, a miłość jako jedyny sposób do zgłębienia owej pięknej, lecz napawającej lekiem tajemnicy ludzkiego istnienia.
Okładka twarda
Wymiary 13,5 x 19 cm
ISBN 978-83-60711-31-6
Autor ERICH FROMM
Wydawca Propaganda
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: