...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaAudiobookiCD MP3 WRÓŻBY KUMAKA TW

CD MP3 WRÓŻBY KUMAKA TW

28,56 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (25 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Tylko nieliczni i wybitni pisarze mają odwagę i umiejętność „mówienia swojemu narodowi prawdy”, jak to określił Czesław Miłosz. Wynikiem takiej odwagi jest powieść p.t. „Wróżby kumaka” napisana przez laureata Nagrody Nobla, Güntera Grassa. Akcja powieści rozgrywa się w Gdańsku, gdzie miłość krzyżuje losy Polki i Niemca, Aleksandry i Aleksandra. Nie bez przyczyny bohaterowie posiadają takie same imiona, gdyż autor, ironicznie i dosadnie opisując złożoność procesu polsko-niemieckiego pojednania i bezkompromisowo przyglądając się historii obojga narodów, jednocześnie wskazuje na wspólnotę losów i sposobu przeżywania otaczającej bohaterów rzeczywistości. Za pośrednictwem swojej prozy Grass szuka kontaktu z czytelnikiem i polsko- i niemieckojęzycznym. W imię idei pokoju warto ten kontakt nawiązać.
Okładka twarda
Wymiary 13,5 x 19 cm
ISBN 978-83-60711-33-0
Autor GUNTER GRASS
Wydawca Propaganda
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: