...jest pusty
Chris Kyle to najbardziej niebezpieczny snajper w dziejach amerykańskiej armii i Navy SEALs. 
 
Iraccy rebelianci wyznaczyli za jego głowę nagrodę.
Pentagon potwierdził, że Kyle ma na koncie więcej niż 150 trafień.
Żołnierze GROM-u nie tylko byli jego towarzyszami broni, ale nauczyli go też, czym jest Żubrówka.
 
Chris Kyle był chłopakiem z Teksasu, gdy dołączył do SEALsów. Nie trzeba było długo czekać, aby okazało się, że na linii frontu młody kowboj radzi sobie równie dobrze jak na rodeo. W tej pełnej adrenaliny książce, o której mówiły media na całym świecie - od CNN do TVN24 - opowiada o swoim udziale w misji w Iraku i wspólnych akcjach z Polakami z GROM-u.
 
„Opowieść z pierwszej ręki o tym, jak to jest być na wojnie.
Chirs Kyle - dzielny wojownik i patriota - pisze szczerze o misjach, osobistych wyzwaniach i ciężkich wyborach, które są częścią codzienności każdego snajpera z elity SEALsów.
Klasyka!”
Richard Marcinko, twórca SEAL Team Six i autor Komandosa
 
„Niezwykła możliwość zajrzenia do psychiki żołnierza, który patrzy, czeka i zabija”
BBC World Service
 
„Moja historia [...] jest historią o czymś więcej niż tylko o zabijaniu czy nawet walce za mój kraj. Jest historią o byciu mężczyzną. I historią zarówno o miłości, jak i o nienawiści”
(ze wstępu autora)
 
 
Pół miliona egzemplarzy sprzedanych w USA w trzy miesiące!
Książka, która strąciła ze szczytu listy bestsellerów „New York Timesa” biografię Steve'a Jobsa.
 
Książka zawiera opisy wspólnych AKCJI z GROM-em
					
						ISBN
					
					
						978-83-240-1725-6
					
					
						Autor
					
					
						CHRIS KYLE, JIM DEFELICE , SCOTT MCEWEN
					
					
						Wydawca
					
					
						Znak
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						432
					
					
						Wymiary
					
					
						14,5 x 20,5 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2012
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















