...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiSztukaCeramika i szkło antyczne w zbiorach Muzeum Uniwersyteckiego w Toruniu. Ancient pottery and glass fr

Ceramika i szkło antyczne w zbiorach Muzeum Uniwersyteckiego w Toruniu. Ancient pottery and glass fr

47,80 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydawnictwo, które oddajemy do Państwa rąk, jest pierwszym naukowym opracowaniem kolekcji antycznej i drugim z kolei katalogiem zbiorów Muzeum Uniwersyteckiego w Toruniu. Wartość naukową kolekcji wysoko ocenili wybitni znawcy tematu z Uniwersytetu w Oxfordzie: prof. Michael Vickers oraz dr John Hayes, goszcząc w 2005 r. w Toruniu. Podobną opinię wyraziła prof. Ewdoksia Papuci-Władyka, kierownik Zakładu Archeologii Klasycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, współpracująca w ramach badań archeologicznych z Departamentem Starożytności Cypru. Kolekcja antyczna została w 2012 r. po raz pierwszy zaprezentowana publicznie w całości i obecnie stanowi część stałej ekspozycji Skarby Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.
Format pdf
Rok wydania 2013
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: