...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneCHARAKTER NARODOWY POLAKÓW I INNYCH

CHARAKTER NARODOWY POLAKÓW I INNYCH

28,56 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

- rozszerzone i uzupełnione wydanie, które ukazało się nakładem Wydawnictwa Puls w Londynie w 1995 roku - cykl autorskich wykładów o charakterze narodowym Polaków i innych narodów europejskich - studium udokumentowane wieloma cytatami tekstów literackich i esejów uznanych twórców z różnych regionów Europy Praca składa się z trzech części. Pierwsza dotyczy charakteru narodowego ludów, z którymi Polska od najdawniejszych czasów jest dziejowo związana. Druga jest poświęcona miejscu Polski w Europie i wynikającym stąd zjawiskom kulturowym. Ostatnia część to analiza istniejących rozpraw traktujących o charakterze narodowym Polaków i swego rodzaju dokumentacją: zbiorem cytatów z klasyków polskiej literatury, świadczących o istnieniu pewnych cech polskich.
ISBN 978-83-7758-016-5
Autor EDMUND LEWANDOWSKI
Wydawca Muza
Okładka broszurowa
Ilość stron 384
Wymiary 12,5 x 19 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: