...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówCharakter podpisu w polskim prawie cywilnym materialnym i procesowym

Charakter podpisu w polskim prawie cywilnym materialnym i procesowym

49,00 zł
Kod: 978-83-7483-505-3
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejsza monografia odnosi się do instytucji podpisu zarówno tradycyjnego, jak i elektronicznego. Jest pierwszym na rynku opracowaniem, które w zbiorczy sposób określa, co należy rozumieć pod tym sformułowaniem. Autor całościowo ujmuje zagadnienia dotyczące podpisu, tzn. jego istoty, funkcji, jakie pełni oraz sposobu i miejsca jego składania. Przedstawia jego rolę na gruncie wybranych uregulowań prawa cywilnego zarówno materialnego (np. testament), jak i procesowego (np. dokumenty). Dodatkowo, w związku z obowiązującą regulacją podpisu elektronicznego przedstawia aspekty techniczne złożenia podpisu, problematykę elektronicznych czynności prawnych, a także możliwości jego wykorzystania w wybranych unormowaniach prawa cywilnego.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: