...jest pusty
Strona głównaeBookiPsychologia\"Chowanna\" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności - 10 Rzeczywis
\"Chowanna\" 2010, R. 53 (66), T. 2 (35): Psychologiczne uwarunkowania innowacyjności - 10 Rzeczywis
W niniejszym tomie „Chowanny” autorzy artykułów podejmują problematykę innowacyjności, niezwykle istotnej we współczesnej gospodarce. Omawiane są psychologiczne uwarunkowania innowacyjności, ważne dla praktyki gospodarczej, ekonomii jako nauki, jak również dla sfery edukacji oraz związanej z nią roli technologii i przepływu informacji we współczesnym świecie.
Tom adresowany jest do studentów i pracowników naukowych zainteresowanych problematyką innowacji, pokonywania barier i oporów wobec zmian oraz do przedstawicieli praktyki zarządzania innowacjami i zmianami.
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: