...jest pusty
"Wspaniały coach żywi w głębi serca silne przekonanie, że każdy człowiek jest wartościową jednostką obdarzoną wyjątkowymi uzdolnieniami i potencjałem, by osiągnąć wielkość". Na tym założeniu opiera się ten poradnik napisany przez Jacka Canfielda, współautora niezwykle popularnej serii "Balsam dla duszy", oraz Petera Chee, światowego guru w dziedzinie przywództwa. W tym podręczniku krok po kroku wyjaśniają, jak pielęgnować w sobie i innych trzy sfery (serce, umysł i energię) niezbędne, by osiągnąć doskonałość w coachingu - i nie tylko. "Coaching dla zwycięzców" jest prawdziwą kopalnią poruszających historii osobistych, fascynujących studiów przypadków, przykładów rozmów i pytań coachingowych oraz gotowych do użytku narzędzi, które umożliwią ci osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie. Nauczysz się też sześciu paradygmatów coachingu sytuacyjnego, poznasz niezwykłą skuteczność technik najlepszych coachów i dowiesz się, jak urzeczywistniać marzenia i osiągać trudne cele. Potrzebujesz wyłącznie serca, umysłu i energii - oraz "Coachingu dla zwycięzców" - żeby doprowadzić swój zespół do przełomowych sukcesów. JACK CANFIELD jest uważany za coacha nr 1 ludzi sukcesu w USA. Jest również autorem lub współautorem ponad 200 książek, w tym niezwykle poczytnej serii "Balsam dla duszy" (rozeszła się w nakładzie 125 milionów egzemplarzy!) i "Potęgi skupienia". Trafił też do "Księgi rekordów Guinessa" dzięki największej liczbie książek na liście bestsellerów "New York Timesa", gdzie znalazło się 60 jego prac, z czego 11 na pierwszym miejscu. DR PETER CHEE jest prezesem i dyrektorem generalnym ITD World. Od 26 lat szkoli liderów z ponad 80 krajów. Jest głównym coachem mentorem i trenerem w programach Jacka Canfielda i Johna Maxwella.
ISBN
978-83-7818-556-7
Autor
JACK CANFIELD
Wydawca
Rebis
Okładka
Twarda
Ilość stron
304
Wymiary
15.0 x 22.5 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: