...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneHistoriaCOBRA II TAJNA HISTORIA INWAZJI I OKUPACJI IRAKU

COBRA II TAJNA HISTORIA INWAZJI I OKUPACJI IRAKU

66,57 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wojna w Iraku jest jednym z najszerzej omawianych, a zarazem najmniej rozumianych epizodów historii najnowszej. Bestsellerowa książka amerykańskiego generała Bernarda E.Trainora i dziennikarza Michaela R.Gordona opowiada historię tego konfliktu w sposób wykraczający daleko poza informacje dostępne w prasie i telewizji. Materiału do niej dostarczyły niepublikowane notatki uczestników wydarzeń oraz rozmowy z wysokimi urzędnikami, generałami i żołnierzami armii amerykańskiej. Autorzy odtworzyli także przebieg kluczowych bitew, prowadząc rozmowy z setkami uczestników, gromadząc uprzednio nieujawnione, a w niektórych przypadkach wciąż tajne relacje ze starć oraz odwiedzając większość głównych pól bitewnych w Iraku.
ISBN 978-83-06-03205-5
Autor MICHAEL R. GORDON, BERNARD E. TRAINOR
Wydawca PIW
Okładka broszurowa
Ilość stron 576
Wymiary 15 x 23,5 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: