...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneReligioznawstwoCUDA KSIĄŻKA (W KOMPLECIE Z PŁYTĄ VCD) TW
SPRZEDAŻ TYLKO Z PŁYTĄ. CENA KOMPLETU: 24.90 ZŁ BRUTTO (cena płyty 4.90 zł brutto, zawiera 22% VAT).
Cuda to publikacja o unikalnym charakterze, na którą składają się świadectwa łask otrzymanych za wstawiennictwem Jana Pawła II. Wszystkie teksty zamieszczone w niniejszej książce należą do dokumentacji procesu beatyfikacyjnego i kanonizacyjnego Ojca Świętego.
Świadectwa te, spontanicznie nadsyłane z wielu krajów przez ludzi różnych narodowości, najczęściej w formie przejmujących listów pełnych wdzięczności, są głosem z całego świata świadczącym o wielkości polskiego Papieża. Redaktorzy pogrupowali je w kilku rozdziałach, opowiadających m.in. o niezwykłych uzdrowieniach i nawróceniach, o powołaniach do życia duchownego oraz o cudownym darze rodzicielstwa. Osobny rozdział stanowią wypowiedzi znanych artystów i dziennikarzy: Sophii Loren, Krzysztofa Zanussiego, Piotra Adamczyka, Natalii Kukulskiej, Niny Terentiew, Eleni i wielu innych.
Cuda towarzyszące trzeciej rocznicy śmierci Jana Pawła II dedykowane są tym wszystkim, którzy pragną jeszcze pełniej uczestniczyć w Jego drodze do świętości.
Publikację uzupełnia krótkometrażowy film Cud (Milagros) hiszpańskiego twórcy Javiera Figuera, inspirowany poruszającą historią francuskiej zakonnicy, s. Marie Simon Pierre Normand. Jej uzdrowienie Kościół uznał za pierwszy oficjalny cud dokonany za wstawiennictwem Ojca Świętego. Obraz został uhonorowany tytułem Najlepszego Międzynarodowego Filmu Krótkometrażowego 10. edycji Religion Today Film Festival we Włoszech w 2007 roku oraz II nagrodą na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym POL-8 im. Józefa Milki w kategorii filmu amatorskiego.
ISBN
978-83-7422-158-0
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca
Wydawnictwo św.Stanisława BM
Okładka
twarda
Ilość stron
160
Wymiary
17,5 x 25 cm
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: