...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł

CUDZE PROBLEMY

37,14 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niemal 20 lat temu Cudze problemy wprowadziły do polskiej socjologii perspektywę społecznego konstrukcjonizmu, proponując zarazem jej własną, oryginalną i nieco przekorną odmianę. O ile studia z zakresu społecznego konstrukcjonizmu zajmują się zazwyczaj tym, jakie problemy (i przy użyciu jakich środków komunikacyjnych) są publicznie definiowane jako ważne, o tyle autorzy Cudzych problemów przyglądali raczej temu, jakie problemy (i w jaki sposób) podlegają w polskim dyskursie publicznym unieważnieniu. Teoretyczne i empiryczne dociekania zaowocowały nowatorskim obrazem polskiego dyskursu publicznego z czasów historycznego przełomu lat 80-tych i 90-tych. Tom jest do tej pory źródłem inspiracji teoretycznych i metodologicznych dla polskich badaczy dyskursu publicznego oraz komunikacyjnych aspektów transformacji ustrojowej.
ISBN 978-3-7644-004-0
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Okładka broszurowa
Ilość stron 336
Wymiary 14,5 x 21 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: