...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

Cykle Proseed cz. 1

39,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Pierwsza część serii „Cykle Magazynu Proseed”, zawierająca 21 artykułów o relacjach z inwestorem, sprzedaży w startupie oraz budowaniu kompetentnego zespołu. Artykuły publikowane były w magazynie w latach 2011-2012. Między startupem a inwestorem: Dokumentów siła przekonywania Biznesplan – pokaż, że myślisz Negocjowanie wartości spółki Co inwestor zmierzy w startupie? Pieniądze to nie wszystko Inwestor – doradca czy inspektor? Inwestycja na raty Jak szukać trupów w szafie? Jak wyjść z inwestycji? Biznes to ludzie: Jak szukać i znaleźć dobrego pracownika Trudna sztuka budowania zespołu Stwórz idealny zespół Zorganizuj zdalny zespół Świętujmy sukcesy! Sztuka sprzedaży: Rozmawiaj, nie sprzedawaj Wzbudzaj zaufanie i ułatwiaj podjęcie decyzji Pokaż klientowi korzyści Wyciśnij z klienta więcej Jak przyspieszyć płatność za fakturę Seks na pierwszej randce, czyli jak sprzedać od razu Sprzedaż korporacjom – zdobywanie oblężonej twierdzy
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydawca audioteka.pl
Wydawca audioteka.pl

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: