...jest pusty
Książka ta umożliwia pogłębianie wiedzy i umiejętności w zakresie marketingu i została skonstruowana tak jak kurs marketingu na pierwszym roku studiów MBA w Harvard Business School. Jej autorami są osoby wykładające na tej uczelni. Podręcznik ten podpowiada, jak rozwijać i wdrażać skuteczne strategie marketingowe, a wśród szczegółowo omawianych zagadnień znalazły się między innymi: zachowania konsumenta segmentacja rynku, wybór rynków docelowych oraz pozycjonowanie opracowywanie nowych produktów i usług rozszerzanie linii produktów wycena i wartość marki kanały i sieci dystrybucji strategia ustalania cen zapewniająca rentowność zarządzanie relacjami z klientem i kwestia prywatności klienta Szczególną wartość stanowią też przykłady podstawowych obliczeń matematycznych niezbędnych przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Zawarte w książce informacje pozwolą zrozumieć i zinterpretować działalnośćhandlową i konkurencję z marketingowego punktu widzenia.
ISBN
978-83-7510-063-1
Ilość stron
238
Autor
ALVIN J. SILK
Wymiary
15,5 x 23 cm
Wydawca
Rebis
Okładka
twarda
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: