...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiEdukacjaCzytanie ze zrozumieniem Uwarunkowania rodzinne

Czytanie ze zrozumieniem Uwarunkowania rodzinne

22,00 zł
Kod: 978-83-7383-461-3
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Monika Jurewicz, doktor nauk humanistycznych, absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego, adiunkt w Katedrze Edukacji i Kultury Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Autorka publikacji poświęconych uwarunkowaniom edukacji szkolnej dziecka oraz funkcjonowania nauczyciela w zmieniającej się rzeczywistości społeczno-pedagogicznej. Umiejętność czytania ze zrozumieniem jest niezbędnym elementem procesu uczenia się, jak również ważną potrzebą we współczesnym społeczeństwie. Jaki jest poziom opanowania czytania ze zrozumieniem przez uczniów szkół podstawowych? Czy istnieje zależność pomiędzy stopniem opanowania tej kompetencji a uwarunkowaniami rodzinnymi? Autorka podejmuje próbę odpowiedzi na te i inne kluczowe pytania, poszukując zależności między stopniem opanowania tej kompetencji a warunkami społeczno-kulturowymi i ekonomicznymi. Pokazuje, że choć czytanie ze zrozumieniem jest umiejętnością złożoną i uwarunkowaną wieloma czynnikami (m.in. indywidualnymi i pedagogicznymi), to jednak istotny wpływ na poziom jej opanowania ma środowisko rodzinne. „Autorka, prezentując wyniki swoich badań, dopełnia, odnawia i weryfikuje wcześniejsze analizy. Obala wnioski z pospiesznych ekspertyz, które już po roku reformy szkolnej przypisywały jej twórcom cudowne zniesienie wpływu zróżnicowań środowiskowych na opanowanie kluczowych umiejętności szkolnych”. z recenzji prof. dr. hab. Zbigniewa Kwiecińskiego „Wartością tej pracy jest wnikliwa analiza związku pomiędzy rodzinnymi uwarunkowaniami a poziomem opanowania umiejętności czytania ze zrozumieniem. Przedstawione przez autorkę wyniki badań mają duże znaczenie zarówno dla teorii, jak i praktyki edukacyjnej”. z recenzji dr hab. Anny Karpińskiej
Format pdf
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydanie DL-drm
Wydawca Scholar
Wydawca Scholar
Rok wydania 2010
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: