...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówDecyzje finansowe firmy. Metody analizy

Decyzje finansowe firmy. Metody analizy

45,00 zł
Kod: 83-7483-167-7
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Studenci kierunków ekonomii i zarządzania oraz praktycy (menedżerowie różnych szczebli) otrzymują dzięki tej publikacji przypadki zastosowania znanych z teorii modeli do rozwiązań praktycznych - metod wspomagających decyzje finansowe. Autorzy są pracownikami naukowymi Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w Katedrze Finansów i Rachunkowości. Specjalizują się w finansach przedsiębiorstwa w problematyce analizy, planowania i budżetowania. Są autorami i współautorami 7 książek oraz około 100 artykułów z tego zakresu tematycznego. Od szeregu lat są wykładowcami dla kadry menedżerskiej i służb finansowo-księgowych wielu polskich przedsiębiorstw, ściśle współpracując głównie z Zakładem Szkolenia i Doradztwa Ekonomicznego PTE w Lublinie. Wykonali także szereg oraz aplikacyjnych o charakterze doradczym i eksperckim.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2006

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: