...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneDEONTOLOGIA MEDIÓW
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów.
- Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny?
- Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć?
- Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach?
- Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice?
Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.
ISBN
978-83-211-1771-3
Autor
CLAUDE-JEAN BERTRAND
Wydawca
PAX
Okładka
broszurowa
Ilość stron
272
Wymiary
12 x 17 cm
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: