...jest pusty
Książka wpisuje się w pejzaż współczesnych badań nad rolą Policji w społeczeństwie polskim i europejskim. Składa się z dziesięciu rozdziałów i stanowi swego rodzaju dekalog poświęcony Polskiej Policji. Każdy z dziesięciu rozdziałów stanowi odrębną całość i kolejność zapoznawania się z ich treścią jest dowolna. W książce poruszono między innymi zagadnienia: opis projektu badawczego Komunikacja społeczna Policji. Historia, stan obecny i perspektywy, problem budowania tożsamości organizacji poprzez autorytet, rola debat społecznych w kształtowaniu świadomości obywatelskiej w zakresie bezpieczeństwa publicznego, dobór do Policji, budowanie wizerunku Policji poprzez marketing narracyjny. Publikacja jest adresowana do wszystkich policjantów, przedstawicieli służb mundurowych, dla wszystkich interesujących się problematyką służb mundurowych, a w szczególności polskiej Policji.
Z recenzji prof. zw. dra hab. Juliana Maliszewskiego:
Mimo, iż jest to książka typowo naukowa, napisano ją zrozumiale i komunikatywnie. Monografia jest przykładem przepięknej polszczyzny, gdzie o sprawach naukowych i złożonych mówi się językiem przystępnym (zgodnie z maksymą, że profesor zwyczajny o rzeczach nadzwyczajnych potrafi mówić zwyczajnie). Uwaga ta jest niezwykle istotna w obliczu rosnącej liczby prac naukowych napisanych „naukową nowomową”, gdzie autorzy usilnie doprowadzają do „przeintelektualizowania” dyskursu. W pracy zastosowano najnowsze metodologie naukowe, polegające na analizie neostrukturalnej i aplikatywnej. Wszystkie tezy zawarte w monografii mają wymiar nie tylko analityczny, wartościujące, ale także – co niezwykle cenne – aplikatywny. Zastosowania „Tez Stawnickiej” należałoby oczekiwać nie tylko w pracach Policji, ale także i organów rządowych i partii politycznych […]
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Uniwersytet Śląski
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: