...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiDLACZEGO MĘŻCZYŹNI NIE POTRAFIĄ ROBIĆ DWÓCH RZECZY RÓWNOCZEŚNIE... TW

DLACZEGO MĘŻCZYŹNI NIE POTRAFIĄ ROBIĆ DWÓCH RZECZY RÓWNOCZEŚNIE... TW

23,81 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Światowej sławy eksperci w dziedzinie stosunków międzyludzkich, Allan i Barbara Pease, potrafią spojrzeć na różnice między mężczyznami i kobietami z przymrużeniem oka. Trafność spostrzeżeń, które zawarli w kolejnym bestsellerze, z pewnością przemówi do serc mężczyzn i kobiet na całym świecie. Jest to książka dla tych wszystkich, którzy kiedyś nie mogli zasnąć, bo zastanawiali się, dlaczego partnerzy ich nie rozumieją. Autorzy znają odpowiedź na to pytanie: Mężczyźni i kobiety nie są tacy sami. Wystarczy, że to zrozumiesz, a zdobędziesz darmowy bilet wstępu do pogodnego, owocnego i trwałego związku z drugą osobą. Jeśli uważasz, że wiesz wszystko o płci przeciwnej, albo żałujesz, że nic o niej nie wiesz, to ta książka jest właśnie dla ciebie!
ISBN 978-83-7301-449-7
Autor ALLAN I BARBARA PEASE
Wydawca Rebis
Okładka broszurowa
Ilość stron 128
Wymiary 12,5 x 18 cm
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: