...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzanieDOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE DZIĘKI KTÓRYM ŚWIAT STAJE SIĘ LEPSZY

DOBRO POPŁACA INICJATYWY MARKETINGOWE I KORPORACYJNE DZIĘKI KTÓRYM ŚWIAT STAJE SIĘ LEPSZY

47,52 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu. Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej. Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają! Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University. David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę  internetową  w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych. Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.
ISBN 978-83-7746-745-9
Ilość stron 328
Autor PHILIP KOTLER
Wymiary 23.0 x 15.2 cm
Wydawca MT Biznes
Okładka Miękka
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: