...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł

DOKTOR PROKTOR I WIELKI NAPAD NA BANK TW

35,14 zł
Autor: JO NESBO
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Najlepiej zabezpieczony bank na świecie znajduje się w Londynie i już teraz powinieneś zrozumieć, o czym jest ta książka. No właśnie: o największym na świecie napadzie na bank. A może zrozumiałeś już także, kto planuje obrabowanie największego banku na świecie? Zgadza się. Wysoki, chudy i prawie szalony profesor, bystra dziewczynka z mysimi ogonkami i malusieńki chłopczyk z ogniście rudą czupryną.   Ale dlaczego oni, do licha, napadają na bank? I jaki ma to związek z finałem Pucharu Anglii w piłce nożnej? Przeczytaj książkę, to się dowiesz. "Doktor Proktor i wielki napad na bank" opowiada o najbezpieczniejszym banku na świecie, najbogatszym człowieku na świecie, najdroższym piłkarzu na świecie, najstraszniejszym końcu świata na świecie… Nie, chwileczkę, to już było w poprzedniej książce. Tym razem będzie o wiele gorzej. 
ISBN 978-83-63010-37-9
Ilość stron 244
Wymiary 15.4 x 22.5 cm
Autor JO NESBO
Wydawca Czarna owca
Okładka twarda
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: