...jest pusty
Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces! Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu wszystko to sprawia, że gry na iPhone a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery. Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści! Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store. Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!
ISBN
978-83-246-3965-6
Autor
TODD MOORE
Wydawca
Helion
Okładka
broszurowa
Ilość stron
208
Wymiary
16.5 x 23.5 cm
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: