...jest pusty
Książka jest historią objawień Juana Diego w Gwadelupy. Opisuje dzieje niezwykłego cudownego autoportretu Maryi, cudów z nim związanych oraz badań naukowych niezwykłej tkaniny i znajdującego się na nim wizerunku. Napisana przez najlepszego specjalistę, prowadzącego badania historyczne objawień w Gwadelupie oraz postulatora procesu kanonizacyjnego św. Juana Diego. Książka ukazuje sylwetkę kanonizowanego przez Jana Pawła II Juana Diego i niezwykłe wydarzenia z jego życia w kontekście wydarzeń historycznych w XV-to wiecznej Ameryce, dalsze dzieje niezwykłego wizerunku, wpływ objawień na ludzi współczesnych. Posługuje się naukowymi dowodami i prowadzi rzeczowe, bazujące na faktach i źródłach śledztwo dotyczące jednego z najbardziej niezwykłych i doniosłych wydarzeń religijnych, historycznych i kulturowych.
W roku 1531, w dniach od 9 do 12 grudnia, na wzgórzu Tepeyac, na północ od miasta Meksyk miało miejsce niezwykle ważne wydarzenie, o ogromnym znaczeniu dla historii wielu milionów ludzi. Bóg w szczególny sposób wszedł ze swoją miłością w dzieje człowieka, za pośrednictwem swej Matki, Naszej Pani z Guadalupe.
Publikacja ta jest owocem niezwykle ważnej i fascynującej pracy badawczej, przeprowadzonej w celu pełnego poznania Wydarzenia, które głęboko naznaczyło historię: Objawienia w Guadalupe. Wydarzenie w Guadalupe jest spotkaniem Ojca ze swym dzieckiem za pośrednictwem Matki.
Celem książki jest ukazanie prawdy o życiu i cnotach ubogiego Indianina, Juana Diego Cuauhtlatoatzina, jednego z głównych bohaterów Wydarzenia w Guadalupe. Książka daje możliwość zapoznania się z faktami dotyczącymi Wydarzenia, które co prawda przekracza samą historię, ale jego skutki, reperkusje historyczne można poddać analizie.
ISBN
978-83-7595-272-8
Autor
EDUARDO CHAVEZ
Wydawca
Wydawnictwo M
Okładka
broszurowa
Ilość stron
310
Wymiary
14 x 20 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: