...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiDRUGI I TRZECI ROK ŻYCIA DZIECKA WYD.II TW

DRUGI I TRZECI ROK ŻYCIA DZIECKA WYD.II TW

61,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

WYDANIE POPRAWIONE I UAKTUALNIONE Kolejny po "W oczekiwaniu na dziecko" i ?Pierwszym roku życia dziecka? bestsellerowy poradnik dla matek i ojców. Nieocenione źródło informacji na temat: - rozwoju dziecka w drugim i trzecim roku życia; - odżywiania; - pielęgnacji; - chorób wieku dziecięcego; - rozwiązywania problemów wychowawczych; - wychowania dziecka w rodzinach niepełnych; - dziecka adoptowanego; - dziecka specjalnej troski.Opowiada na setki pytań dotyczących drugiego i trzeciego roku życia - Czy moje dziecko rozwija się prawidłowo? - Po czym poznać, że dziecko jest chore? - Jak sobie poradzić z napadami złości? - Czym i jak nakarmić dziecko? - Jak nauczyć dziecko korzystać z nocnika? - Jak wychować dziecko, aby wyrosło na dobrego człowieka?
ISBN 978-83-7510-033-4
Autor OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca Rebis
Okładka twarda
Ilość stron 768
Wymiary 17,5 x 24 cm
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: