...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł

DRUGI KRĄG MOCY TW

36,10 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Drugi krąg mocy to piąta część cyklu opisującego podróż Carlosa Castanedy ku najgłębszym tajemnicom magii. Powróciwszy z otchłani, Castaneda zostaje wystawiony na najtrudniejszą próbę: musi przechytrzyć donę Soledad, która stała się wojownikiem, i przezwyciężyć jej czary. Czeka go także poznanie dwóch praktycznych aspektów czarownictwa - sztuki śnienia i sztuki osaczania, która jest najbardziej złożonym elementem egzystencji czarownika. Carlos Castaneda (zm. 1998), guru pokolenia "dzieci kwiatów", ukończył antropologię na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles. Napisał wiele książek relacjonujących jego spotkania z don Juanem, czarownikiem plemienia Yaqui, który wprowadzał go w tajniki magii indiańskiej. Wszystkie one ukazują się nakładem Domu Wydawniczego REBIS w nowej szacie graficznej. Niezwykła książka, piękna i zarazem przerażająca. Nie można jej odłożyć, nie przeczytawszy do końca. "Chicago Tribune".
ISBN 978-83-7510-525-4
Autor CARLOS CASTANEDA
Wydawca Rebis
Okładka twarda
Ilość stron 312
Wymiary 12,5 x 19,5 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: