...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiHistoria ArcheologiaDwie części Kujaw. Związki i podziały w dziejach regionu

Dwie części Kujaw. Związki i podziały w dziejach regionu

11,70 zł
Kod: 978-83-61609-40-7
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Materiały z konferencji naukowej, prezentujące zbiór studiów i refleksji historycznych nad przeszłością i teraźniejszością Kujaw, regionu niegdyś administracyjnie podzielonego. Dwudniowa konferencja odbyła się pierwszego dnia w Inowrocławiu, drugiego we Włocławku. Jej uczestnikami i autorami artykułów byli pracownicy naukowi UMK w Toruniu, Akademii Bydgoskiej i UAM w Poznaniu. Prezentowane w publikacji zagadnienia dotyczą m.in.: miejsca Kujaw w strukturze administracyjnej Polski (XII–XX w.); kształtowania się regionalizmu kulturowego Kujaw w pradziejach; społeczeństwa Kujaw w średniowieczu; szlachty kujawskiej w XVI–XVIII w.; ruchów narodowowyzwoleńczych; walki z germanizacją przed pierwszą wojną światową; Kujaw w obrębie rejencji inowrocławskiej w czasie drugiej wojny światowej i okupacji.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku
Rok wydania 2001

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: