...jest pusty
Książka w przystępny sposób prezentuje: - aktualne trendy edukacyjne (m.in. nowoczesne techniki aktywacji ucznia); - odkrywcze spojrzenie na rolę dwóch podmiotów kształcenia historycznego - ucznia i nauczyciela; - wiele nowatorskich technik mających na celu lepsze przyswajanie przez uczniów wiedzy m.in. poprzez świadomość czynnego uczestnictwa w procesie badawczym, jakim może być każda lekcja historii; - zestaw propozycji innowacji dydaktycznych i możliwości dostosowania ich do szczegółowych potrzeb uczniów, również zdolnych, z przykładami i zadaniami dla pedagogów. Autorzy przedstawili problemy i wyzwania współczesnego nauczania historii w dwóch wymiarach: teoretycznym i praktycznym. Podręcznik jest zatem przydatny zarówno studentom specjalizacji pedagogicznej, jak i doświadczonym nauczycielom historii.
ISBN
978-83-01-15443-1
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca
PWN
Okładka
broszurowa
Ilość stron
402
Wymiary
17 x 24 cm
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: