...jest pusty
Powszechnym postulatem, zgłaszanym przez nauczycieli wychowania fizycznego, jest oczekiwanie na materiały i pomoc do realizacji bloku „edukacja zdrowotna” zgodnie z nową podstawą programową. Niniejszy poradnik jest odpowiedzią na te oczekiwania i jednocześnie pierwszym kompletnym materiałem dydaktycznym dla nauczycieli edukacji zdrowotnej.
Zawiera podstawowe informacje dotyczące współczesnej koncepcji i metodyki edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży oraz aktualnego jej statusu i organizacji w szkole. Zamieszczono w nim scenariusze zajęć bezpośrednio powiązane z wszystkimi treściami (wymaganiami szczegółowymi) bloku „edukacja zdrowotna” w podstawie programowej wychowania fizycznego w gimnazjum i w szkołach ponadgimnazjalnych. Scenariusze te mogą być wykorzystane w całości lub modyfikowane w zależności od potrzeb uczniów, warunków, czasu przeznaczonego na zajęcia, umiejętności nauczyciela itd. Stanowią one inspirację do rozwijania nowych kompetencji zawodowych, a także umiejętności osobistych i społecznych nauczycieli wychowania fizycznego.
Poradnik jest pracą zbiorową, przygotowaną przez zespół wielodyscyplinarny (biolog, lekarz, pedagodzy i psycholodzy). Jest przeznaczony dla nauczycieli wychowania fizycznego gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Może być także przydatny dla nauczycieli innych przedmiotów, wychowawców klas i pedagogów szkolnych oraz studentów kierunku wychowanie fizyczne. Zawarte w nim treści i scenariusze mogą być wykorzystane w planowaniu i realizacji szkolnego programu profilaktyki.
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydawca
Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: